Terug

Inlog aanvragen

U vraagt toegang tot Mijn ActiZ aan door het invullen van uw emailadres en dit formulier te verzenden. U kunt alleen uw persoonlijke, zakelijke emailadres gebruiken.

Uw emailadres wordt uw logincode. Na het verzenden van dit formulier ontvangt u een mail met een link waarmee u uw aanvraag kunt afronden. Daarna bent u ook automatisch geabonneerd op de ActiZ nieuwsbrief voor leden, die eenmaal per week verstuurd wordt.

Emailadres:

Veelgestelde vragen aanmelden en wijzingen

Wat doe ik als ik geen zakelijk mailadres heb?
Het is helaas niet mogelijk met een privé mailadres toegang te krijgen tot Mijn ActiZ en de ActiZ nieuwsbrief. Een zakelijk adres is een email adres gekoppeld aan de zorgorganisatie waar u voor werkt. De zorgorganisatie dient lid te zijn van ActiZ.

Hoe vraag ik een inlogcode aan als ik of wij alleen over een groepsemail adres beschikken?
In dat geval kunt het gezamenlijke email adres invullen.

Ik werk niet meer bij een lidinstelling van ActiZ, kan ik dan toch nog naar Mijn ActiZ?
Helaas kunt u dan geen toegang meer krijgen tot Mijn ActiZ.

Kan ik een wijziging in mijn gegevens zelf aapassen?
Ja, u kunt zelf uw profiel aanpassen, ook uw e-mailadres. Alleen als u uw account wilt opheffen, kunt u uw mutatie doorgeven.

Overige vragen over de toegangsprocedure kunt u bij voorkeur richten aan webredactie@actiz.nl. U kunt ook bellen met 085-0772088.